7.31.2007

Aerosmith, 再次入腦 (3)

放下了Aerosmith多年,家中的CD都封塵了,其它的音樂也多聽了,音樂的喜好亦擴大了很多。但其實間中腦海還會哼Aerosmith的歌。
上年我家裝修,因此要執拾一下CD收藏,又再次拿起Aerosmith的精選碟,我忍不住放到CD機來聽,女友傳來一聲問號"咩黎ga?個主音咁高音ge?幾好聽wor"
下~佢竟然鍾意聽?
於是我便向她推介Aerosmith了,跟她說了一些主音Steven Tyler的background,那個叫Tyler的超大口人。
"有看Lord of The Ring嗎?那個演精靈公主的Liv Tyler就是Steven Tyler的女兒啦!"我說。
"下????"她說。
冇錯,佢個女係Hollywood女星,而且個人覺得幾索~

 
咪就係佢lor,如果有睇對上一篇post個"Crazy" MV,佢係其中一個女主角黎ga,另一個咪Alicia Silverstone lor...而家係一個肥婆。
生個女咁鬼死正...羨慕

個人覺得Steven Tyler真的很有型,live performance有一種柔情的爆炸力(!?)
雖然Number Nine都用Rolling Stong個logo...但都係Aerosmith型D~

幾廿歲都咁colorful
07SS swimsuit (女裝wor!?)都見到佢。

還記得"家有喜事"中有一幕周星馳用整個口含住陳淑蘭的拳頭嗎,小時侯我不相信的,自從見到他之後~

有人話聽Aerosmith老餅嗎?我理得你!
香港結他之神(!?)Joey Tang都係Aerosmith Fanz...-_-佢話"Amazing"入面果段guitar solo係經典。